-->

Resepi Ikan Siakap Masak Stim Limau Asam Boi

Kalo tak suka pandai2 le. Tp tu pun kalo korang suka mkn spaghetti la kan.






Resepi Ikan Siakap Stim Yang Mudah Dan Sedap Rasa





Resepi Siakap Stim Limau Ala Thai Sangat Merangsang Selera Sajimy





Ikan Siakap Masak Stim Asam Boi Belajar Resepi Memasak Di Blog Ini





Kat bawah ni pulak cara aku buat.




Resepi ikan siakap masak stim limau asam boi.

Resepi masakan ikan siakap stim limau ala thai ini sangat mudah dibuat dengan menggunakan bahan bahan yang senang didapati selain cara masak iaitu kukus sahaja sangat.
Satukan semua bahan kecuali bijan dan tepung di dalam periukkuali.
Dengan api perlahan masak dan kacau hingga larut dan mendidih.




Kembali kita bersiaran dengan entri kek kukus pulak yehehe.
Memandangkan kat kedai runcit yg aku pegi tu kehabisan biskut oreo makanya aku rembat jelah biskut yg menyerupai oreo.
Sila rasa masin manis dan pedasnya.




Ramai kenalan fb tertunggu2 akan resepi nipenantian suatu penyeksaan kanhehe.
Kalau dah pening nak masak apa utk sarapan atau dinner resepi ni leh membantu.






Ikansiakapstim Instagram Posts Photos And Videos Instazucom





Azie Kitchen Ikan Kerapu Stim Ala Thai Azies Kitchen Blog In





Ikansiakapstimlimau Instagram Posts Gramhanet







Ikanstim Hashtag On Instagram Insta Stalker





Ikan Masak Stim Limau Ala Thai Search On Easytuberscom Youtube





Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel

close