-->

Resepi Lepat Pisang Kelapa

Tambah tepung sedikit demi sedikit. Resepi lepat pisang yang sangat istimewa kerana mengingatkan kepada masakan kuih bonda di kampung.






Index Of Resipiresipi22015filesresmobile





Lepatpisang Hashtag On Instagram Insta Stalker





Resipi Lepat Pisang





Resepi lepat pisang lembut lepat pisang guna gandum lepat pisang mudah tak guna banyak bahan cara buat lepat pisangpisang nak buat apa selain goreng dan buat jemput2.




Resepi lepat pisang kelapa.

Lipatlah macam lepat pisang yang selalu kita tengok tu.
Kalau guna inti kelapa bergaram letakkan je di atasnyabila bungkus nanti inti akan.
Jom kita pelajari cara membuat resepi lepat pisang.




Sapukan daun pisang dengan minyak dan letakkan doh anggaran 35 40 gram.
Untuk resipi ini saya letakkan inti kelapa menjadikannya lebih sedap.
Yg tak guna kelapa tp guna santan.




Masukkan kelapa dan gaul rata.
Lepat liat inti kelapa january 22 2013.
Kuih ini memang mudah disediakan dan sedap dimakan.




Tapi kenapa da daun pisang.
Akhirnya jumpa jgk resepi yg saya cari2.
Untuk resepi ini puan sy memang minat lepat pisang.




Sebelum kita berbicara berkenaan kuih lepat pisang.
Posted by khidzamismail in resepi kuih tempatan.
Resepi lepat liat kedah minggu lepas.




Sebut sahaja mengenai kuih lepatpasti terbayang kuih yang berbentuk empat segi tepat yang berbungkus elok di dalam daun pisang segarhari ni kami beri resepi penuh.
Memang suka lepat yang kosong tanpa kelapa pun di.
Sangat sedap rasanya ditambah dengan rasa manis dari gula melaka.




Lepat pisang memang favourite minum petang atau buat sarapan pagi.
Lecek pisang tadi bersama gula melaka sedikit garam dan baking powder hingga halus.






Lepatpisangintikelapa Instagram Posts Photos And Videos Instazucom





Lepat Pisang Saji Online





Resepi Lepat Pisang Laku Laris Aunty Zah Butterkicap







Pat Pat Siku Lipat Nahh Resipi Lepat Pisang Tanduk Sedap Mudah





Lepat Ubi Keledek Saji Online





Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel

close